Co umíme
Pomůžeme posunout zákaznický servis na vyšší úroveň. Všechny služby nastavíme tak, aby přesně sedly vašemu byznysu.
Pomůžeme posunout zákaznický servis na vyšší úroveň. Všechny služby nastavíme tak, aby přesně sedly vašemu byznysu.
Pomůžeme vám zvládnout nápor klientů v sezóně nebo v době dovolených či nemocí vašich zaměstnanců.
Zajistíme outsourcing kompletního zákaznického servisu, nebo jeho části. Vy určíte, co potřebujete.
Hovory zvedáme do 20 sekund. A pokud se nám náhodou nedovoláte, budeme vás kontaktovat v nejbližším možném termínu. Naše linka má minimálně 90% dostupnost.
Co? Kdy? Kam? Každého klienta rádi nasměrujeme. Umíme se přizpůsobit jakémukoliv procesu. S každým klientem jednáme individuálně.
Dokážeme zabezpečit aktivní prodej produktů, up-sell i cross-sell. Prodejem zvládneme navýšit vaše tržby o 15–20 %. Při hledání vašeho obchodního partnera dokážeme získat leady pro vaše obchodníky.
Pravidelně kontrolujeme stavy objednávek a kontaktujeme zákazníky v případě nesrovnalostí nebo nespárovaných plateb. Dle našich dosavadních výsledků tím výrazně zvyšujeme efektivitu prodeje.
I negativní hodnocení vašich zákazníků lze změnit. Kontaktujeme autory negativních recenzí s prosbou o objasnění jejich problému a nespokojenosti. 50 % z nich pak své hodnocení změní nebo odstraní.
Každému klientovi vysvětlíme postup reklamace od A do Z. Rychlé řešení reklamace snižuje negativní hodnocení klienta o 15 %.
Spojíme se s klienty, kteří si svoji objednávku nevyzvedli. Minimalizujeme tak blokaci zboží na vašich skladech a zároveň zvyšujeme váš obrat.
V případě potřeby zajišťujeme běžnou výměnu zboží, která je dle průzkumů jedním z hlavních parametrů při výběru e‑shopu. Zároveň se nám daří přesvědčit klienty, aby si zboží ponechali a neměnili, například za jinou barvu, model nebo povrchovou úpravu. Pomáháme tak e‑shopům ušetřit náklady spojené s výměnou zboží (doprava zpět, zpracování, …).
Čas na školení našich specialistů volíme pečlivě vzhledem k náročnosti produktu. Běžně zajišťujeme zákaznický servis pro IT, ale i e‑shopy s luxusním zbožím pro ty nejnáročnější zákazníky. Jsme přesvědčeni, že si poradíme i s vaším produktem.
Pravidelně ověřujeme údajně odmítnuté zásilky, kontaktujeme dopravce, doplňujeme nekompletní adresy a podstatně tak snižujeme počet vrácených objednávek.
Zjistěte, kolik může ušetřit vaše firma. Zobrazit ceník
Zajímá vás, jak vypadají reporty? Ukázkový report
Seznámení s projektem
Nastavení spolupráce
IT nastavení projektu
Školení
Pilotní provoz
S Customer Hero platíte pouze za skutečně odpracovaný čas. Zbavíte se starostí i nákladů spojených s provozem in-house zákaznického servisu.