Jak to funguje

Se správným partnerem je spolupráce nástrojem efektivity. Podívejte se, jak může probíhat i naše spolupráce.

On-boarding a jeho časová náročnost

Seznámení s projektem

2 hodiny

Ze všeho nejdřív se musíme poznat. Vy nám představíte vaši firmu, čím se zabýváte, jací jsou vaši zákazníci a jaké máte požadavky na zákaznický servis. My díky tomu dokážeme nastavit nejvhodnější formu spolupráce a zjistit náročnost napojení našeho zákaznického centra.

Nastavení spolupráce

4 hodiny

Během nastavení spolupráce se dohodneme na převodu komunikačních kanálů (e-mail, telefonní číslo, chat, sociální sítě) a rozdělení znalostních bází. Probereme nastavení a funkce hot linky a určíme si termíny i obsah školení. Předáme si produktové materiály, skripty a pravidla pro komunikaci. Na závěr společně nastavíme KPI´s a cíle.

IT nastavení projektu

2 - 5 dní

Během jednoho dne vytvoříme a nastavíme potřebný základ i systém pro fungování zákaznického servisu. Umíme se napojit na vaše systémy, nebo můžeme poskytnout napojení na ty naše. Postaráme se o přesměrování telefonních čísel, jehož náročnost se odvíjí od vašich požadavků. Na závěr nastavíme IVR, pokud je nebudete mít vytvořené, nevadí. Můžeme je vytvořit za chodu projektu.

Školení

podle nastavení

Přidělíme vám konkrétní operátory, kterým předáte potřebné znalosti procesů a firemní způsoby komunikace. Operátorům se přidělí přístupy a nastaví systémy. V případě potřeby se operátoři zaškolí i na znalosti vašich produktů a služeb.

Zjistit více o školení operátorů

Zjisti více o školení operátorů

Pilotní provoz

1 až 4 týdny

Během pilotního provozu se operátoři s projektem seznamují v praxi. Než se plně osamostatní a získají všechny znalosti, mají k dispozici hot linku napojenou přímo k vám. Zpravidla do 3 týdnů jsou operátoři zcela samostatní a projekt přechází na standardní provoz.

Získáte profesionální a zaškolené operátory

Komunikaci mají v malíčku

Každý operátor absolvuje důkladné školení v komunikacích a při práci musí dodržovat kodex s pravidly chování. Jakákoli interakce se zákazníkem musí skončit k jeho maximální spokojenosti. Naši operátoři jsou specialisté, kteří se na plný úvazek věnují zákaznickému servisu.

Znají procesy a systémy

Procesní postupy při nevšedních situacích, komunikace se sklady, dopravci i fakturačním oddělením – nic z toho naše operátory nezaskočí. Mají zkušenosti s většinou běžně dostupných systémů a nástrojů a plně se přizpůsobí vašim procesům i systémům.

Získají perfektní znalost produktů i služeb

Před startem každého projektu projdou operátoři důkladným školením, kde si osvojí nejen procesy nebo styl komunikace vaší firmy, ale i produkty a služby. V rámci produktového školením úzce spolupracujeme s klientem, aby operátoři získali maximum informací.

Specializují se na konkrétní projekty

U nás neexistují univerzální operátoři. Každý operátor má přiřazené omezené množství projektů, kterým se věnuje. Může se specializovat na určité odvětví, popřípadě se soustředit pouze na aktivní, či pasivní styl komunikace.

Řešení zákaznické péče na míru

Pomůžeme překlenout sezónní špičky nebo výpadky kapacit, zajistíme kompletní outsourcing zákaznického servisu nebo vám podáme pomocnou ruku při expanzi. Spolupráci vždy přizpůsobíme fungování vašeho byznysu.

Odbavujeme hovory,
e-maily a chat

Řešíme storna, vratky i reklamace

Aktivně oslovujeme a prodáváme

Administrujeme objednávky a platby

Reagujeme na komentáře a hodnocení zákazníků

Řešíme na míru i specifické potřeby

Co o našem zákaznickém servise říkají klienti

/ 05

Zjistěte, kolik ušetříte

S Customer Hero platíte pouze za skutečně odpracovaný čas. Zbavíte se starostí i nákladů spojených s provozem in-house zákaznického servisu.