O Customer Hero

Získejte nejefektivnější zákaznický servis pro váš e-shop i podnikání.

teltel

48 000

odpracovaných hodin za měsíc

teltel

607

aktivních operátorů

teltel

18

let zkušeností se zákaznickým servisem

teltel

94 000

odbavených interakcí za měsíc

Ing. Juraj Harkabuzík
CEO MediaCall s.r.o.

Krátce o Customer Hero

Customer Hero je služba společnosti MediaCall s.r.o.

Projekt Customer Hero vznikl s myšlenkou dostupnosti kvalitního a cenově přijatelného zákaznického servisu i pro menší firmy a e-shopy.

Naším cílem je pomoc firmám a e-shopům zkvalitnit zákaznické služby a poskytnout mu tak prostor k dalšímu rozvoji podnikání.

Tohle je MediaCall

Jsme zákaznické centrum, které budou mít vaši zákazníci opravdu rádi. Ať už potřebujete získat nové klienty, nebo pečovat o ty stávající, obraťte se na nás.

Máme bohaté zkušenosti a velký tým – díky tomu jsme schopni se postarat i o velmi náročné klienty. Díky Customer Hero ušetříte drahocenný čas a personální náklady, které můžete vynaložit na růst vaší firmy.

 

Za čím si stojíme

Prozradíme vám tajemství, díky kterému nepřestáváme růst.

Máme jasně stanovené hodnoty. Vždy dodržíme vše, co našim klientům slíbíme, a nikdy neslibujeme, co splnit nedokážeme. Věříme v profesionalitu a spolehlivost. 

Jsme zákaznické centrum ideálních proporcí – zvládneme se perfektně postarat o velké klienty a zároveň známe každého z našich zaměstnanců tak, abychom za něj mohli 100% ručit.

Získáte profesionální a zaškolené operátory

Komunikaci mají v malíčku

Každý operátor absolvuje důkladné školení v komunikacích a při práci musí dodržovat kodex s pravidly chování. Jakákoli interakce se zákazníkem musí skončit k jeho maximální spokojenosti. Naši operátoři jsou specialisté, kteří se na plný úvazek věnují zákaznickému servisu.

Znají procesy a systémy

Procesní postupy při nevšedních situacích, komunikace se sklady, dopravci i fakturačním oddělením – nic z toho naše operátory nezaskočí. Mají zkušenosti s většinou běžně dostupných systémů a nástrojů a plně se přizpůsobí vašim procesům i systémům.

Získají perfektní znalost produktů i služeb

Před startem každého projektu projdou operátoři důkladným školením, kde si osvojí nejen procesy nebo styl komunikace vaší firmy, ale i produkty a služby. V rámci produktového školením úzce spolupracujeme s klientem, aby operátoři získali maximum informací.

Specializují se na konkrétní projekty

U nás neexistují univerzální operátoři. Každý operátor má přiřazené omezené množství projektů, kterým se věnuje. Může se specializovat na určité odvětví, popřípadě se soustředit pouze na aktivní, či pasivní styl komunikace.

Co o našem zákaznickém servise říkají klienti

/ 05