Kalkulačka nákladů
na zákaznickou péči

Kolik vás stojí zákaznická podpora?
Přes 60 % e-shopařů si na tuto otázku neumí odpovědět!

Jestli i vy hledáte odpověď, spočítejte si cenu s naší kalkulačkou a to naprosto zdarma. Zabere to jen pár minut.

Až přes 60 % e-shopařů nemá data o ceně a výkonu své zákaznické podpory.
Dalších 20 % tuší jen částečně. Buďte o krok napřed a spočítejte si reálné náklady s  kalkulačkou.

Kdo u vás řeší zákaznický servis



Kolik nových zaměstnanců na podporu průměrně ročně přijmete?

Například protože rozšiřujete tým, kvůli fluktuaci, odchodům na mateřskou dovolenou apod.

- +


Kolik pracovníků zákaznické podpory zaměstnáváte?

- +
- +
- +


Kolik hodin měsíčně u vás odpracují kolegové na DPP nebo IČO?

- +
- +


Jaká je průměrná hodinová sazba jednoho zaměstnance?



Kolik zákaznických interakcí průměrně obsloužíte za den?

- +
- +
- +


Jaká je pracovní doba vašeho zákaznického servisu?

hod.
hod.


Jaký systém na zákaznický servis používáte?



Komu pošleme výslednou kalkulaci?

CH: KL: KL+:


Kalkulaci vám pošleme do 2 pracovních dnů i s možností nezávazné online konzultace.
Zdarma se dozvíte tipy, jak zefektivnit vaše náklady na zákaznický servis.


Odesláním souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů. Nemusíte se bát, vaše kontaktní údaje jsou u nás v bezpečí.
Využijeme je pouze pro poslání výsledků kalkulačky a užitečné tipy na zlepšení zákaznické péče.

Kalkulačka funguje ve 3 krocích:

1.

Vyplníte údaje

Ze kterých získáme
vstupní informace.
2.

Analýza dat

Podle údajů provedeme
analýzu nákladů.
3.

Výše nákladů

Budete mít konečně přehled,
kolik vás zákaznický servis stojí.


Získejte maximum ze své zákaznické péče

Náklady zákaznického servisu tvoří jen jednu část financí, víte, co patří mezi další?

✔️ Ušlé tržby z neobsloužených zákazníků.
✔️ Nevyužité up-sell a cross-sell příležitosti.
✔️ Demotivovaní a přepracovaní zaměstnanci.

Vyhněte se drahým chybám a nechte si nezávazně poradit!
Ozvěte se nám, nebo si domluvme on-line setkání, vším vás rádi provedeme.



Lovebrandu se spodním prádlem pomáháme už 3 roky v zákaznické podpoře vykrýt sezónní špičku, zlepšovat komunikaci a dělat průzkumy.

E-shopu s freestyle koloběžkami, longboardy a skateboardy jsme pomohli sladit zákaznický servis po výrazném růstu. Kromě komunikace se zákazníky řešíme i reklamace.

Přednímu světovému poskytovateli platebních technologií se od roku 2019 staráme o více než 15 000 klientů a ulehčujeme tím obchodnímu týmu prodej zákazníkům.

E-shopu s videohrami už několik let pomáháme vykrývat zákaznickou špičku během vánoční sezóny. Zákaznickým servisem budujeme značku a řešíme zákaznické potíže.




Pojďme se poznat!

Věříme, že v cca 30minutovém videocallu najdeme prostor, jak bychom vám mohli pomoci.

Rezervovat videocall


Pošlete nám zprávu

Napište nám co Vás trápí a my připravíme návrh řešení na míru.

Poslat zprávu


Zavolejte nám

Napište nám, co vás trápí. Připravíme návrh řešení na míru.

Zavolat



Zanechte nám číslo a my vás kontaktujeme