Anteo group (Bazaroveregaly.cz a další e‑shopy) již více než rok outsourcují velkou část zákaznické péče. Na této službě oceňuji jednak velmi rychlý onboarding, kdy jsme byl schopní během týdne předat maximum aktivit na Customer Hero a dále pak velmi aktivní komunikaci směrem k nám ve chvíli, kdy někdo položil dotaz, na který ještě neměli odpověď. Zároveň oceňuji, že nám šetřili čas dalšími podpůrnými aktivitami jako řešením nezaplacených objednávek s našimi zákazníky, dohledáváním nespárovaných plateb a další e‑shopové administrativy.
Naše několik roční spolupráce nám každý měsíc přináší stabilní prodej na portfoliu našich klientů. Oceňujeme dobrou komunikaci s týmem a jeho flexibilitu. V blízké budoucnosti plánujeme tomuto týmu svěřit i péči o naši zákaznickou linku.
Spolupráce s MediaCall je pro nás velkou přidanou hodnotou, v případě potřeby vždy velice ochotně a rychle pomohou ať už se jedná o příchozí dotazy zákazníků či navolávání v opačném směru. Oporu, kterou nám MediaCall především v předvánočním období nabízí nás ujištuje, že vánoční nápor zákazníků zvládneme lépe než v minulosti!
Jsme velmi spokojeni a není co vytknout. Vše optimalizujeme k tomu, aby práce byla co nejjednodušší, a díky tomu se dotazy v tabulce pro podporu nehromadily a tedy ani nehromadí. Vše řešíme v reálném čase a v případě jakékoliv podpory ze strany supportu víme, že jsou dotazy řešeny ještě v ten den. V případě urgencí tak téměř okamžitě. Což je určitě velké plus. Vše funguje ve velmi jednoduchém systému, který jsme si s Vámi ihned od začátku nastavili. Za nás je spolupráce ideální a nemáme si na co stěžovat.
Díky Customer Hero (MediaCallu) jsme schopni rychle a pružně reagovat na potřeby našich zákazníků a s plnou důvěrou využíváme služby profesionálních operátorů. Jejich rychlost a připravenost pružně reagovat a přizpůsobit se klientovi je skvělá.