Ušetříte až 60 % nákladů díky flexibilní kapacitě a efektivnímu fungování zákaznické péče

Minimální fakturace začíná od 29 000 Kč.

Druh interakce

Cena za 1 interakci
  • emailVyřízený email 19 Kč
  • callUskutečněný hovor 38 Kč
  • Dokončený chat 38 Kč


Obvyklá fakturace s Customer Hero

Support řeší 2 stálí zaměstnanci a vypomáhají brigádníci

logo

80 000 Kč/měs.

  • 5 specialistů
  • 10 hodin denně
  • 2 622 interakcí měsíčně
    1 600 hovorů / 222 chatů / 800 e-mailů

In-house support

98 936 Kč/měs.

Ušetříte 18 936 Kč měsíčně

Chci 30min online demo →

Kolik ušetříte za celý rok

In-house support logo
Zaměstnanci 2 zaměstnanci 5 specialistů
Pracovní doba 8 hodin denně 10 hodin denně
Dovolené + st. svátky 40 dní + cca 16 prac. dní neplatíte
Nemoci 20 dní neplatíte
Mzdové náklady 1 187 232 Kč (vč. odvodů a daní) 960 000 Kč (faktura)
Ostatní náklady 150 000 Kč (nábor, management, pracovní místo, HW, SW) neplatíte
Vytížení ve špičkách ❌ přetížení zaměstnanců ✅ flexibilní kapacita
Fungování ❌ základní procesy ✅ zavedené procesy
Znalosti ❌ sepsané postupy ✅ databáze znalostí
Data ❌ máme, ale nesledujeme ✅ podrobné reporty
Rozvoj kvality ❌ až když to skřípe ✅ pravidelná supervize
Stres ❌ vysoký ✅ žádný

Ušetříte minimálně 227 232 Kč ročně
(se započtením mzdových a ostatních nákladů)

Podle průměrných mzdových a tržních podmínek ke dni 30. 6. 2023



Spočítejte si zdarma úsporu nákladů zákaznického servisu s kalkulačkou


Spočítat úsporu

Víte, že dobrá zákaznická podpora je i dobrý obchodník?

  • Zvýšení prodejů průměrně o 5 % díky efektivnímu upsellu a cross-sellu
  • Snížení počtu vrácených objednávek díky pomoci s výběrem vhodných produktů
  • Snížení počtu nevyzvednutých objednávek díky aktivnímu řešení a připomínání

Máte neustálý přehled o stavu zákaznické péče

„Každý náš klient má prideleného supervízora, ktorý dohliada na celú vašu zákaznícku podporu a spolu všetko riešite. Kontakt so supervízorom je niekedy taký intenzívny, že to skoro vyzerá, ako by to bol váš interný zamestnanec.

Toto je obrovská výhoda, ktorú si všetci naši klienti chvália.“

Ing. Juraj Harkabuzík, CEO

Zbavíme vás operativy a uvolníme vám ruce

Odbavování hovorů, emailů a chatu Řešení vracejících se objednávek Prodej produktů a brandu Administrace objednávek a plateb Reakce na zpětnou vazbu zákazníků Řešení reklamací Správa nevyzvednutých zásilek Řešení výměn zboží Poskytování informací k produktům Komunikace s dopravci

Získejte konečně čas na strategický rozvoj e-shopu.

Vyřešte zákaznickou péči jednou provždy

  • Nezávazné 30min online demo naší služby
  • Ukážeme vám, jak to funguje a jak může vypadat implementace konkrétně u vás
  • 🎁 +PLUS: Možnost konzultace vaší zákaznické podpory

Chci 30min online demo →

Předvedu vám naši službu

Lucie Čechová

Lucie Čechová
Sales Manager

+420 601 696 773 info@customerhero.cz

„Ráda zodpovím všechny vaše otázky a provedu vás úvodním on-boardingem.“

Napište nám

„Co vás trápí na zákaznické podpoře a co byste rádi měli vyřešené?“

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů

...nebo zavolejte (+420) 601 696 773