Blog

Přečtěte si s námi více o tématech z oblasti e-commerce nebo si prohlédněte naše případové studie.

Vše ze světa e-commerce

Články

Co jsme si odnesli z konference SupportDay 2024

Ve středu 22. května jsme se v Pardubicích zúčastnili konference SupportDay o zákaznické péči s podtitulem „Odlište se od konkurence“. Letošní ročník nabízel inspirující přednášky a rozmanitý obsah. Lukáš Pítra – Zkušenost očima zákazníků, CX framework Den jsme začali s přednáškou Lukáše Pítry, který nám…

Více
ziskovost-zakaznickeho-servisu Články

Jednoduchý trik, jak zvýšit ziskovost zákaznického servisu

Kdybyste měli magickou hůlku a mohli si vykouzlit ideálního klienta, jaký by byl? My takového zažili při nedávné konzultaci zákaznického servisu. Ukázková komunikace se zákazníky. Aktivní zájem o jejich potřeby. Vysoké normy reakční doby. Pak jsme se ale zeptali na cíle. A tam…

Více
Články

Na vánoční shon připravte svou zákaznickou podporu včas

Sezóna Vánoc je pro e‑shopy obdobím žní. Většině z nich totiž přináší až 50 % ročního obratu. Aby byla sklizeň co nejvýnosnější i pro váš obchod, je potřeba se na tuto část roku přichystat s dostatečným předstihem. Proto jsme pro vás sepsali užitečné rady,…

Více

Proč zvolit Customer Hero

Zvýšíme kvalitu zákaznického servisu

Zmeškané hovory i nevyřízené e‑maily se stanou minulostí. Telefonáty odbavíme do 20 sekund a na e‑maily odpovíme do 24 hodin. Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00. Každý den.

Efektivně snížíme náklady

Spoluprací s námi zákaznici průměrně ušetří 25 % nákladů na zákaznický servis. U nás vždy zaplatíte jen za to, co skutečně odpracujeme. Neplatíte za hodiny, kdy se nic neděje.

Zvýšíme prodeje a známost značky

Proměníme hovory v další nákup a díky doporučení spokojených klientů pomáháme budovat známost vaší značky, produktů i služeb.

Zvládneme denní špičky i sezóny

S námi zvládnete nápor zákazníků během denních i sezónních špiček bez starostí. O vaše zákazníky se postará tým skvěle zaškolených operátorů.