Blog

Přečtěte si s námi více o tématech z oblasti e-commerce nebo si prohlédněte naše případové studie.

Vše ze světa e-commerce

Případové studie

Kurýrní službě WE|DO pomáháme obsloužit i stovky hovorů denně

V čele stojí flotila kurýrů, kteří den co den doručují zásilky zákazníkům napříč všemi regiony v Česku. Letoškem počínaje lze službu WE|DO využít i na Slovensku, ambice této přepravní společnosti však míří ještě dál. Stále se rozšiřující síť logistických center, výdejních boxů a dalších…

Více
Články

E-mail jako nástroj zákaznické podpory: Jak ho správně obsluhovat?

E-mail patří stále k nejpoužívanějším nástrojům zákaznické podpory. Abyste své zákazníky uspokojili a posílili jejich důvěru ve váš obchod, je důležité vědět, jak tento kanál obsluhovat. V tomto článku se dozvíte, jak správně napsat e‑mail, kolik času máte na odpověď zákazníkovi, i jakých chyb…

Více
Články

Nepodceňte výběr nástrojů zákaznické podpory

Jedním z předpokladů dobře fungující zákaznické podpory je správná volba komunikačních kanálů. Ruku v ruce s tím však musí jít schopnost tyto kanály obsloužit, ať už používáte telefon, e‑mail, live chat nebo jich kombinujete více. V tomto článku vám představíme specifika jednotlivých nástrojů a pomůžeme…

Více
Články

Jak vybíráme zaměstnance na zákaznickou podporu

Zaměstnanci zákaznické podpory jsou pomyslnou první linií, která rozhoduje o spokojenosti zákazníka. Pokud si z nákupu odnese dobrou zkušenost, je pravděpodobné, že se při příštím nákupu vrátí, nebo doporučí e‑shop svým blízkým. Proto je důležité, aby zákazníky obsluhovali lidé s určitými schopnostmi a dovednostmi.…

Více
Články

Z kvalitní péče o zákazníky budete profitovat dlouhodobě

Můžete mít ten nejlepší produkt na trhu a pohádkové zisky, ale pouze tyto dva pilíře úspěch vašemu podnikání nepřinesou. Aby vaše firma prosperovala dlouhodobě, musíte na pevných základech vybudovat další pilíř, kterým je zákaznický servis. V tomto článku si povíme, co všechno…

Více

Proč zvolit Customer Hero

Zvýšíme kvalitu zákaznického servisu

Zmeškané hovory i nevyřízené e‑maily se stanou minulostí. Telefonáty odbavíme do 20 sekund a na e‑maily odpovíme do 24 hodin. Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00. Každý den.

Efektivně snížíme náklady

Spoluprací s námi zákaznici průměrně ušetří 25 % nákladů na zákaznický servis. U nás vždy zaplatíte jen za to, co skutečně odpracujeme. Neplatíte za hodiny, kdy se nic neděje.

Zvýšíme prodeje a známost značky

Proměníme hovory v další nákup a díky doporučení spokojených klientů pomáháme budovat známost vaší značky, produktů i služeb.

Zvládneme denní špičky i sezóny

S námi zvládnete nápor zákazníků během denních i sezónních špiček bez starostí. O vaše zákazníky se postará tým skvěle zaškolených operátorů.