Blog

Přečtěte si s námi více o tématech z oblasti e-commerce nebo si prohlédněte naše případové studie.

Vše ze světa e-commerce

Články

Outsourcovat zákaznický servis je jednodušší, než se zdá

V povědomí i způsobu fungování českých e‑shopů je dnes už pevně zakořeněný outsourcing skladových prostor, tzv. fulfillment. Externí zákaznická podpora jako služba třetí strany však v mnohých stále vzbuzuje obavy. Máte strach, že je onboarding náročný a zdlouhavý proces, který ohrozí chod vašeho e‑shopu? Po…

Více
Články

Nejčastější chyby zákaznické podpory: Trpí jimi i ta vaše?

Zákaznická podpora je první styčný bod, na který se zákazník obrací s dotazy a požadavky týkajícími se produktů či služeb. Mnoho e‑shopů má ale nevhodně nastavené procesy nebo neví, jak správně komunikovat se zákazníkem, což k renomé obchodu nepřispěje. Projděte si s námi nejčastější…

Více
Články

Mýty o outsourcingu zákaznické podpory I.

Když přijde na přetřes otázka outsourcingu zákaznické podpory, majitelé e‑shopů tuto službu často ihned zavrhují. Myslí si, že ji nepotřebují, protože je drahá, cizí firma se nevyzná v jejich produktech, nebo nad chodem péče o zákazníky ztratí kontrolu. Proto jsme připravili první…

Více
Články

Máte přehled o svých datech ze zákaznické podpory?

Každý majitel e‑shopu analyzuje své prodeje, návštěvnost a další marketingové ukazatele, ale mnohem méně prostoru věnuje metrikám ze zákaznické podpory. Tato data jsou však pro rozvoj e‑shopu minimálně stejně podstatná. V našem článku zjistíte, co byste měli na zákaznické podpoře měřit a jak…

Více
Články

Reporty ze zákaznické podpory: Jaká data sledujeme v Customer Hero?

Mít přehled o datech ze zákaznické podpory znamená možnost efektivně řídit péči o zákazníky a tím posouvat obchod kupředu. Ne každý majitel e‑shopu má tyto reporty k dispozici. To vede k neefektivnímu vytížení zaměstnanců nebo vyšším nákladům na provoz zákaznické péče. Podívejte se, jaké parametry…

Více
Články

Outsourcing zákaznické podpory je pro e‑shopy efektivní řešení

Správně nastavený zákaznický servis je jedním z hlavních atributů úspěšného podnikání a jeho kvalitu řeší stále více firem ze segmentu e‑commerce. Mnohdy ale interní zdroje a procesy k uspokojení zákazníka nestačí nebo nevyhovují. Řešením pak může být outsourcing zákaznické podpory, který přispěje k celkové efektivitě…

Více

Proč zvolit Customer Hero

Zvýšíme kvalitu zákaznického servisu

Zmeškané hovory i nevyřízené e‑maily se stanou minulostí. Telefonáty odbavíme do 20 sekund a na e‑maily odpovíme do 24 hodin. Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00. Každý den.

Efektivně snížíme náklady

Spoluprací s námi zákaznici průměrně ušetří 25 % nákladů na zákaznický servis. U nás vždy zaplatíte jen za to, co skutečně odpracujeme. Neplatíte za hodiny, kdy se nic neděje.

Zvýšíme prodeje a známost značky

Proměníme hovory v další nákup a díky doporučení spokojených klientů pomáháme budovat známost vaší značky, produktů i služeb.

Zvládneme denní špičky i sezóny

S námi zvládnete nápor zákazníků během denních i sezónních špiček bez starostí. O vaše zákazníky se postará tým skvěle zaškolených operátorů.