Blog

Přečtěte si s námi více o tématech z oblasti e-commerce nebo si prohlédněte naše případové studie.

Vše ze světa e-commerce

Články

Jak vybíráme zaměstnance na zákaznickou podporu

Zaměstnanci zákaznické podpory jsou pomyslnou první linií, která rozhoduje o spokojenosti zákazníka. Pokud si z nákupu odnese dobrou zkušenost, je pravděpodobné, že se při příštím nákupu vrátí, nebo doporučí e‑shop svým blízkým. Proto je důležité, aby zákazníky obsluhovali lidé s určitými schopnostmi a dovednostmi.…

Více
Články

Z kvalitní péče o zákazníky budete profitovat dlouhodobě

Můžete mít ten nejlepší produkt na trhu a pohádkové zisky, ale pouze tyto dva pilíře úspěch vašemu podnikání nepřinesou. Aby vaše firma prosperovala dlouhodobě, musíte na pevných základech vybudovat další pilíř, kterým je zákaznický servis. V tomto článku si povíme, co všechno…

Více
Články

Outsourcovat zákaznický servis je jednodušší, než se zdá

V povědomí i způsobu fungování českých e‑shopů je dnes už pevně zakořeněný outsourcing skladových prostor, tzv. fulfillment. Externí zákaznická podpora jako služba třetí strany však v mnohých stále vzbuzuje obavy. Máte strach, že je onboarding náročný a zdlouhavý proces, který ohrozí chod vašeho e‑shopu? Po…

Více
Články

Nejčastější chyby zákaznické podpory: Trpí jimi i ta vaše?

Zákaznická podpora je první styčný bod, na který se zákazník obrací s dotazy a požadavky týkajícími se produktů či služeb. Mnoho e‑shopů má ale nevhodně nastavené procesy nebo neví, jak správně komunikovat se zákazníkem, což k renomé obchodu nepřispěje. Projděte si s námi nejčastější…

Více
Články

Mýty o outsourcingu zákaznické podpory I.

Když přijde na přetřes otázka outsourcingu zákaznické podpory, majitelé e‑shopů tuto službu často ihned zavrhují. Myslí si, že ji nepotřebují, protože je drahá, cizí firma se nevyzná v jejich produktech, nebo nad chodem péče o zákazníky ztratí kontrolu. Proto jsme připravili první…

Více
Články

Máte přehled o svých datech ze zákaznické podpory?

Každý majitel e‑shopu analyzuje své prodeje, návštěvnost a další marketingové ukazatele, ale mnohem méně prostoru věnuje metrikám ze zákaznické podpory. Tato data jsou však pro rozvoj e‑shopu minimálně stejně podstatná. V našem článku zjistíte, co byste měli na zákaznické podpoře měřit a jak…

Více

Proč zvolit Customer Hero

Zvýšíme kvalitu zákaznického servisu

Zmeškané hovory i nevyřízené e‑maily se stanou minulostí. Telefonáty odbavíme do 20 sekund a na e‑maily odpovíme do 24 hodin. Jsme k dispozici od 8:00 do 20:00. Každý den.

Efektivně snížíme náklady

Spoluprací s námi zákaznici průměrně ušetří 25 % nákladů na zákaznický servis. U nás vždy zaplatíte jen za to, co skutečně odpracujeme. Neplatíte za hodiny, kdy se nic neděje.

Zvýšíme prodeje a známost značky

Proměníme hovory v další nákup a díky doporučení spokojených klientů pomáháme budovat známost vaší značky, produktů i služeb.

Zvládneme denní špičky i sezóny

S námi zvládnete nápor zákazníků během denních i sezónních špiček bez starostí. O vaše zákazníky se postará tým skvěle zaškolených operátorů.