Mystery shopping zákaznického servisu

Odhalte do 2 týdnů slabiny vašeho zákaznického servisu

Co kdybyste včas odkryli, jak (ne)profesionálně komunikuje zákaznická podpora vašeho e-shopu? Po telefonu, chatu, e-mailu? Poznejte to už do 2 týdnů. Vaši zákazníci si zaslouží tu nejlepší péči. Ujistěte se, že ji dostanou.

Cena: 14 900 Kč bez DPH

Chci otestovat podporu



Až 60 % e-shopařů neumí vyhodnotit svůj zákaznický servis.
Tím neodhalí problémy včas.


❌ Zákaznická podpora nezvedala telefon při Black Friday

E-shop tím přišel o potenciální tržby v řádech statisíců korun a ztrácel hodnocení na Heurece.

❌ Komunikaci se zákazníky řešili 3 nesladění lidé

Každý říkal zákazníkům něco jiného.
Řada z nich proto nezvládala dokončit nákup.


❌ Oddělení podpory stálo o 30 % více, než muselo

Vedoucí zákaznického servisu neefektivně řídil kapacity agentů. Zbytečně tím zvedal personální náklady.

❌ Arogantní agent zákaznické linky odrazoval zákazníky

Kvůli jeho chování lidé kritizovali e-shop v recenzích a nakupovali u konkurence.



Odhalíte to včas s mystery shoppingem


Chci otestovat podporu



Mystery shopping vám pomůže najít příležitosti


Realita vs. očekávání

Porovnáme, jaké moc se liší vaše očekávání od týmu a zákaznická realita.

Testování v praxi

Po otestování vám poskytneme upřímnou zpětnou vazbu na vaše zákaznické služby.

Praktická doporučení

Na základě našich zjištění vám dáme konkrétní doporučení pro zlepšení.



Report oceníte v těchto situacích

  • Přibývají vám negativní recenze a vy nevíte, kde chybujete.
  • Zvyšují se náklady na zákaznický servis a nedovedete si obhájit jeho hodnotu.
  • Zajímá vás, jak si vede konkurence ve srovnání s vámi.
  • Chybí vám rychlá a objektivní zpětná vazba, jak se zlepšit.

Jak testování probíhá

1.

Úvodní schůzka

Poznáme vaše komunikační kanály a byznys.

2.

Zadání mystery shoppingu

Naši specialisté dostanou zadání pro test zákaznické podpory.

3.

Testování

Během dohodnutého počtu interakcí otestujeme telefon, chat a e-mail komunikaci.

4.

Vyhodnocení

Získáte přehledný report s doporučením, kde a jak se zlepšit v komunikaci.

Ukázka z 16stránkového reportu

(Pro zvětšení klikněte na obrázek)

Co byste rádi otestovali na zákaznické podpoře?

  • Nezávazné 30min online demo naší služby
  • Ukážeme vám, jak to funguje a jak může vypadat implementace konkrétně u vás
  • 🎁 +PLUS: Možnost konzultace vaší zákaznické podpory

Chci 30min online demo →

Předvedu vám naši službu

Ing. Juraj Harkabuzík
CEO

+420 724 324 019 info@customerhero.cz

„Rád zodpovím všechny vaše otázky a provedu vás úvodním on-boardingem.“

Napište nám

„Co vás trápí na zákaznické podpoře a co byste rádi měli vyřešené?“

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů

...nebo zavolejte (+420) 724 324 019