Články

Growth marketér pro CustomerHero.cz

Články

Jsme stabilní společnost s téměř 20letou tradicí. Našim klientům poskytujeme telemarketingové služby a zákaznickou podporu, stejně jako back office a průzkumy nejrůznějšího charakteru.

72% zákazníků e-shopů na světě říká, že zákaznický servis nebyl zrovna dechberoucí zážitek. Více jak třetina je zásadně zklamaná z rychlosti a kvality řešení svých problémů. Co si budeme povídat, ČR v téhle statistice nad průměrem nevyčnívá. Zkušenost dopsat se nebo dovolat na podporu a něco vyřešit máme asi všichni.

Misí CustomerHero je zlepšit zážitek lidí z interakcí se zákaznickou podporou českých e-shopů z jedné strany a ulevit přetíženým e-shopům na straně druhé. Dokážeme se postavit do první linie a řešit náročné situace pro malé i obří projekty.

Co zatím tak dobře nedokážeme, je dát o sobě vědět. Klopýtáme v tvorbě obsahu, v marketingové komunikaci, ve schopnosti doručit naši propozici přesvědčivě k naší cílovce.

Proto hledáme Tebe:

  • marketéra se zkušenostmi v leadgenu, s orientací v digitálním světě, s pochopením pro svět e-commerce
  • člověka kreativního, komunikativního, proaktivního a samostatného
  • kolegu, který by byl v úzkém kontaktu třeba s PR agenturou, s oborovými komunitami a eventáři, se specialistou na social ads
  • pokud si trochu rozumíš se SEO, performance reklamou, funnel managementem a webovou analytikou, je to další plus 😉

Dokážeme Ti nabídnout:

  • volný prostor k rozletu
  • potřebný rozpočet a podporu vedení
  • šanci udělat si jméno na projektu, jehož existence skutečně dává smysl a přináší velkou hodnotu
  • možnost se hodně naučit a vybudovat si postupně menší marketingový tým
  • práci, která není přikovaná ke konkrétní adrese, stolu a hodinám
  • také širokou škálu benefitů (multisport, 4 týdny dovolené a pár dnů volna navíc, cafetrii, masáže na pracovišti, firemní akce,…)

Pošli nám své CV nebo odkaz na LinkedIn, pokud jsme Tě zaujali a cítíš, že alespoň 2 ze 3 bodů pro Tebe platí:

  • máš prokazatelnou zkušenost z B2B leadgenu projektu
  • máš za sebou pár let praxe v digitálu, ideálně blízko obsahovaného marketingu
  • jsi kovaný v zákaznickém servisu a dobře víš, co e-commerce obnáší

Zaujala tě tahle příležitost? Ozvi se nám

Pošli nám svůj LinkedIn profil nebo CV a pár slov o tom co umíš a proč bys rád/a posílil/a tým CustomerHero na info@customerhero.cz

Přečtěte si více ze světa zákaznické péče

Články

Abyste zákazníky mohli obsluhovat po telefonu, musíte být dostupní

Někteří zákazníci se raději obslouží sami, jiní při hledání řešení problému uvítají pomoc zákaznické podpory. Nejčastěji stále po telefonu, protože odpověď dostanou prakticky okamžitě. Tento nástroj ale nabízí potenciál i pro majitele e‑shopů. Pojďme se společně podívat na jeho specifika. Pilířem…

Více
Články

E-mail jako nástroj zákaznické podpory: Jak ho správně obsluhovat?

E-mail patří stále k nejpoužívanějším nástrojům zákaznické podpory. Abyste své zákazníky uspokojili a posílili jejich důvěru ve váš obchod, je důležité vědět, jak tento kanál obsluhovat. V tomto článku se dozvíte, jak správně napsat e‑mail, kolik času máte na odpověď zákazníkovi, i jakých chyb…

Více