Články

Growth marketér pro CustomerHero.cz

Články

Jsme stabilní společnost s téměř 20letou tradicí. Našim klientům poskytujeme telemarketingové služby a zákaznickou podporu, stejně jako back office a průzkumy nejrůznějšího charakteru.

72% zákazníků e-shopů na světě říká, že zákaznický servis nebyl zrovna dechberoucí zážitek. Více jak třetina je zásadně zklamaná z rychlosti a kvality řešení svých problémů. Co si budeme povídat, ČR v téhle statistice nad průměrem nevyčnívá. Zkušenost dopsat se nebo dovolat na podporu a něco vyřešit máme asi všichni.

Misí CustomerHero je zlepšit zážitek lidí z interakcí se zákaznickou podporou českých e-shopů z jedné strany a ulevit přetíženým e-shopům na straně druhé. Dokážeme se postavit do první linie a řešit náročné situace pro malé i obří projekty.

Co zatím tak dobře nedokážeme, je dát o sobě vědět. Klopýtáme v tvorbě obsahu, v marketingové komunikaci, ve schopnosti doručit naši propozici přesvědčivě k naší cílovce.

Proto hledáme Tebe:

  • marketéra se zkušenostmi v leadgenu, s orientací v digitálním světě, s pochopením pro svět e-commerce
  • člověka kreativního, komunikativního, proaktivního a samostatného
  • kolegu, který by byl v úzkém kontaktu třeba s PR agenturou, s oborovými komunitami a eventáři, se specialistou na social ads
  • pokud si trochu rozumíš se SEO, performance reklamou, funnel managementem a webovou analytikou, je to další plus 😉

Dokážeme Ti nabídnout:

  • volný prostor k rozletu
  • potřebný rozpočet a podporu vedení
  • šanci udělat si jméno na projektu, jehož existence skutečně dává smysl a přináší velkou hodnotu
  • možnost se hodně naučit a vybudovat si postupně menší marketingový tým
  • práci, která není přikovaná ke konkrétní adrese, stolu a hodinám
  • také širokou škálu benefitů (multisport, 4 týdny dovolené a pár dnů volna navíc, cafetrii, masáže na pracovišti, firemní akce,…)

Pošli nám své CV nebo odkaz na LinkedIn, pokud jsme Tě zaujali a cítíš, že alespoň 2 ze 3 bodů pro Tebe platí:

  • máš prokazatelnou zkušenost z B2B leadgenu projektu
  • máš za sebou pár let praxe v digitálu, ideálně blízko obsahovaného marketingu
  • jsi kovaný v zákaznickém servisu a dobře víš, co e-commerce obnáší

Zaujala tě tahle příležitost? Ozvi se nám

Pošli nám svůj LinkedIn profil nebo CV a pár slov o tom co umíš a proč bys rád/a posílil/a tým CustomerHero na info@customerhero.cz

Chcete se dozvědět víc?

Pokud máte jakýkoliv dotaz nebo vás zaujalo, co a jak děláme, napište nám. Ozveme se vám do druhého dne.

Chci 30min demo Chci vám poslat zprávu


Přečtěte si více ze světa zákaznické péče

ziskovost-zakaznickeho-servisu Články

Jednoduchý trik, jak zvýšit ziskovost zákaznického servisu

Kdybyste měli magickou hůlku a mohli si vykouzlit ideálního klienta, jaký by byl? My takového zažili při nedávné konzultaci zákaznického servisu. Ukázková komunikace se zákazníky. Aktivní zájem o jejich potřeby. Vysoké normy reakční doby. Pak jsme se ale zeptali na cíle. A tam…

Více