Webinář: Jak zvládnout příští sezónu na zákaznickém servisu zvládnout bez průšvihu

Usnadněte si plánování zákaznického servisu e-shopu na rok 2024.
V 60minutovém webináři vám v lednu předáme zkušenosti nás i našich klientů, jak dlouhodobě plánovat zákaznický servis e-shopu. To vám pomůže ušetřit zbytečné náklady, zjednodušit procesy a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Program lednového webináře

  • Co si odnést z proběhnuté vánoční sezóny
  • Plánování funkčního systému komunikace se zákazníky
  • Jak si otestovat včas kvalitu zákaznického servisu
  • Otázky a odpovědi

Získejte praktickou inspiraci pro byznys


Cenné know-how na dosah

Získejte prověřené strategie, reálné příklady a akční kroky, jak zdokonalit svůj zákaznický servis.

Získáte hned odpovědi na své dotazy

Ušetřete si vaše drahocenné hodiny při hledání odpovědí. Na webináři se optáte hned a do minuty máte odpověď, která vám třeba ušetří nervy i desetitisíce korun.

Přístup k záznamům události

Jako registrovaní získáte přednostní přístup k záznamu události. Znalosti si tak připomenete kdykoliv budete potřebovat.

Kdo webinář ocení

  • E-commerce manažeři
  • Majitelé e-shopů
  • Specialisté na zákaznickou péči

Zarezervujte si zdarma své místo nyní

Tip: Registrujte se nyní a získejte vánoční early bird cenu pro službu Mystery shopping zákaznického servisu.
Otestujete si svou zákaznickou péči nebo poznáte silné a slabé stránky konkurentů. Volba je na vás.