Vaše zákaznická podpora nestíhá?

Hromadí se vám neodbavené dotazy a telefonáty? Lidé na servisu jsou vystresovaní? Přibývají negativní recenze?

Vyzkoušejte externí zákaznický servis

Customer Hero podává pomocnou ruku e-shopů v době sezonních špiček, rychlého růstu nebo když se vám zkrátka nedaří najít a udržet ty správné lidi na podpoře.

  • 18 let praxe v customer service
  • Umíme příchozí hovory, e-maily, tickety, messengery
  • 600+ elitně vyškolených specialistů
  • Dokážeme naskočit do akce do 2 týdnů
  • Transparentní a fér podmínky a ceník


Nezávazný online call

Pojďme se poznat a pobavit o tom, jakou pomoct potřebujete.

Rezervovat 30min. videocall


Pošlete nám zprávu

Napište nám co vás na podpoře trápí a my připravíme návrh řešení na míru.

Poslat zprávu


Zavolejte nám

Popište nám co vás na podpoře trápí a zjistěte jak dokážeme pomoci.

Zavolat



Lovebrandu se spodním prádlem pomáháme už 3 roky v zákaznické podpoře vykrýt sezónní špičku, zlepšovat komunikaci a dělat průzkumy.

E-shopu s freestyle koloběžkami, longboardy a skateboardy jsme pomohli sladit zákaznický servis po výrazném růstu. Kromě komunikace se zákazníky řešíme i reklamace.

Přednímu světovému poskytovateli platebních technologií se od roku 2019 staráme o více než 15 000 klientů a ulehčujeme tím obchodnímu týmu prodej zákazníkům.

E-shopu s videohrami už několik let pomáháme vykrývat zákaznickou špičku během vánoční sezóny. Zákaznickým servisem budujeme značku a řešíme zákaznické potíže.




Nejčastěji řešíme

  • Příchozí telefony
  • E-maily
  • Tickety
  • Formulářové dotazy
  • Otázky na Facebooku
  • Dotazy na stavy objednávek
  • Vratky
  • Storna
  • Reklamace
  • Pomoc s objednávkou
  • Produktové dotazy
  • Problémy s platbami


Jak to funguje?

1.

Analýza a návrh

2.

Technologie

3.

Školení

4.

Pilotní provoz

Za 2 týdny máte spolehlivě zavedený zákaznický servis.


97 % klientů je s námi dlouhodobě. Proč?


Trénink specialistů

→ Naši lidé procházejí intenzivními tréninky pro práci s příchozími hovory, e-maily, tickety a zprávami na sociálních sítích.
→ Zkušenosti sbírají v e-shopech, bankách, pojišťovnách nebo technologických firmách.
→ Komunikaci mají v krvi. Problémy vašich zákazníků vyřeší empaticky, přátelsky a rychle.

Seniorní supervizoři

Tým seniorních supervizorů denně dohlíží na naše specialisty, aby při komunikaci se zákazníky svědomitě komunikovali vaši značku.
→ Pravidelný kontakt vám dá přehled, jak s naší pomocí zvyšujete zákaznickou spokojenost.


Reporting

→ V reportech na pár kliků zkontrolujete přesná data o nákladech a kvalitě zákaznické podpory. Možná vás překvapí výše vašich současných nákladů a šance na úsporu.
→ Vždy víte, za co platíte. Ať jde o počet hodin, zpráv nebo úspěšnost komunikace. Na přání vám zašleme i audiozáznamy.

Realizace už během 2 týdnů!

→ Máme vychytané procesy a dovedeme se technicky napojit na jakýkoliv systém
→ Díky špičkovému onboardingu dokážeme převzít vaši zákaznickou péči už do 2 týdnů.




Zkušenosti k vašim službám

tel tel

48 000

odpracovaných hodin za měsíc

tel tel

607

aktivních operátorů

tel tel

18

let zkušeností se zákaznickým servisem

tel tel

94 000

odbavených interakcí za měsíc

Ing. Juraj Harkabuzík
CEO MediaCall s.r.o.

Krátce o Customer Hero

Customer Hero je služba společnosti MediaCall s.r.o.

Projekt Customer Hero vznikl s myšlenkou dostupnosti kvalitního a cenově přijatelného zákaznického servisu i pro menší firmy a e-shopy.

Naším cílem je pomoc firmám a e-shopům zkvalitnit zákaznické služby a poskytnout mu tak prostor k dalšímu rozvoji podnikání.


Co o našem zákaznickém servise říkají klienti

/ 05

Vyplňte pár údajů a my se vám ozveme.

Konzultace zdarma.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů